- Basic Marketing : a Global Managerial Approach
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Perreault, William D. Autor alternativ: Mccarthy, E. Jerome Responsabilitate: William D. Perreault ; E. Jerome McCarthy Editura: Irwin McGraw-Hill, Inc. Locul publicării: Boston Anul Ediției: 1996 ISBN: 0-056-13990-3 Ediţie: 12th ed. Descriere: 869 p. : il. Note: Bibliogr. Note: Index Limba: Engleză Subiect: Management Subiect: Marketing Cota topografică: III 45147 Cota topografică: 339/P52 Clasificare: 658.8:339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
802539
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 45147
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
802540
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/P52
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică