- Marketing de la A la Z : 80 de concepte pe care trebuie să le cunoască orice manager
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Kotler, Philip Traducător: Nistor, Smaranda Responsabilitate: Philip Kotler ; trad. Smaranda Nistor Editura: Codecs Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2004 ISBN: 973-8060-66-4 Descriere: 215 p. Note: Index Limba: Română Subiect: Marketing - Managementul afacerilor Cota topografică: II 109323 Cota topografică: 339/K76 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
839345
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 109323
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
839346
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/K76
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică