- Emotionomics : cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Hill, Dan Traducător: Sandu, Laura Traducător: Popescu, Roxana Responsabilitate: Dan Hill ; trad. din engleză de Laura Sandu şi Roxana Popescu Editura: Publica Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2010 ISBN: 978-973-1931-38-8 Descriere: 503 p. Note: Bibliografie Limba: Română Subiect: Aspecte psihologice Subiect: Economie Subiect: Emoţii Subiect: Procese decizionale Cota topografică: 159.9/H62 Clasificare: 159.98:330.16 Clasificare: 005:159.98 Clasificare: 159.942
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
950354
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
159.9/H62
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică