- Cultura kawaii și discursul publicitar japonez
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Bîrlea, Oana-Maria Responsabilitate: Oana-Maria Bîrlea Editura: Presa Universitară Clujeană Locul publicării: Cluj-Napoca Anul Ediției: 2022 ISBN: 978-606-37-1482-5 Descriere: 272 p. Limba: Română Subiect: Sociologie - Cultura kawaii - Limba japoneză - Publicitate. Reclamă Cota topografică: III 53014 Cota topografică: 316/B54 Clasificare: 316:811.521 Clasificare: 008:659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1056693
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 53014
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică