- Marketing-controlling : măsurarea performanței în marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pelău, Corina Responsabilitate: ; Corina Pelău Editura: Editura Economică Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-709-429-2 Descriere: 199 p. : fig. Note: Bibliogr. Limba: Română Subiect: Marketing - Performanțe profesionale - Măsurare Subiect: Afaceri Cota topografică: III 52844 Cota topografică: 339/P49 Clasificare: 339.138
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1055074
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 52844
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1055075
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/P49
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică