- Reziliența brandului de țară : un pariu de câștigat pentru România
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Sărăcin, Valentin-Cosmin Responsabilitate: Valentin-Cosmin Sărăcin Editura: Pro Universitaria Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2022 ISBN: 978-606-26-1512-3 Descriere: 248 p. Note: Bibliogr. Note: Index Limba: Română Serie: Ştiinţe economice Subiect: Economie regională Subiect: Politică economică Subiect: Marketing - Branding Cota topografică: III 52802 Cota topografică: 33/S23 Clasificare: 332.1 Clasificare: 338 Clasificare: 339 Clasificare: 082.1 Ştiinţe economice
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1054285
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 52802
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1054286
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
33/S23
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1054287
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
33/S23
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică