- A közösségi média nagykönyve : hogyan vidd sikerre a céged és önmagad
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Klausz Melinda Responsabilitate: Klausz Melinda Editura: Athenaeum Locul publicării: Budapest Anul Ediției: 2020 ISBN: 978-963-543-044-4 Ediţie: 2., átdolgozott kiadás Descriere: 344 p. : il. Note: Bibliogr. Note: Index Limba: Maghiară Subiect: Marketing strategic - Social-media Subiect: Informatică aplicată - Informare şi lămurire a publicului larg Cota topografică: II 121729 Cota topografică: 659/K51 Clasificare: 659.44:004.72 Clasificare: 659.44:654.072
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1042403
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 121729
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1042404
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/K51
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică