- Marketing cultural : strategii de marketing în serviciile culturale
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Bădin, Andrei L. Responsabilitate: Andrei L. Bădin Editura: Editura Universitară Locul publicării: București Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-606-28-1285-0 Descriere: 223 p. Note: Bibliogr. p. 213-223 Limba: Română Serie: Ştiinţe economice Subiect: Marketing Subiect: Cultură şi civilizaţie Subiect: Servicii culturale Subiect: Marketing cultural Cota topografică: III 52341 Cota topografică: 339/B15 Clasificare: 339.138:008 Clasificare: 008:339.138 Clasificare: 082.1 Ştiinţe economice
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1041110
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 52341
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1041111
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/B15
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1041112
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/B15
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică