- Branding, comunicare și strategie în România în an pandemic : vocea specialiștilor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Conducătorul grupului ştiinţific: Ilieș, Veronica Ioana Conducătorul grupului ştiinţific: Fărcaș, Paul-Alexandru Responsabilitate: ; coord. Veronica Ioana Ilieș, Paul-Alexandru Fărcaș Editura: Tritonic Locul publicării: București Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-606-749-560-7 Descriere: 356 p. : foto. Limba: Română Serie: Comunicare. Media Subiect: Noțiune și forme ale publicității - Branding - România Subiect: Mărci de fabrică Subiect: Sociologia comunicării - România - Sec. 21 Subiect: Publicitate. Informare. Relații cu publicul Cota topografică: 659/B78 Clasificare: 659.126 Clasificare: 316.77(498) Clasificare: 082.1 Comunicare. Media
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1039885
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/B78
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică