- Social media influencerii și rolul lor publicitar
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Conducătorul grupului ştiinţific: Balaban, Delia Cristina Conducătorul grupului ştiinţific: Szambolics, Julia Responsabilitate: ; coord. Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics Editura: Tritonic Locul publicării: București Anul Ediției: 2021 ISBN: 978-606-749-538-6 Descriere: 250 p. : tab. Note: Bibliogr. la sf. cap. Limba: Română Serie: Comunicare. Media Subiect: Publicitate. Reclamă Subiect: Reţele sociale Subiect: Marketing digital Subiect: Psihologia publicității Subiect: Lideri de opinie Cota topografică: II 122480 Cota topografică: 339/S65 Clasificare: 659.1 Clasificare: 659.1.013 Clasificare: 339.138 Clasificare: 004.738.52 Clasificare: 082.1 Comunicare. Media
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | ||
1039847
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/S65
|
1.Normal
|
Împrumutat / Termen de restituire: 22/06/2022 23:59:59
|
0
|
|
||||
1058411
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 122480
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică