- Branding în secolul XXI : rolul eticii și al empatiei în dezvoltarea actuală a brandurilor
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Ciuciuc, Victor-Emanuel Responsabilitate: Victor-Emanuel Ciuciuc Editura: Pro Universitaria Locul publicării: București Anul Ediției: 2020 ISBN: 978-606-26-1260-3 Descriere: 125 p. : grafice Note: Bibliogr. Limba: Română Serie: Ştiinţe economice Subiect: Noțiune și forme ale publicității - Branding Subiect: Mărci de fabrică Cota topografică: 659/C55 Clasificare: 659.126 Clasificare: 082.1 Ştiinţe economice
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1036558
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/C55
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică