- Social Media Marketing : Emerging Concepts and Applications
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Editor: Heggde, Githa Editor: Shainesh, G. Responsabilitate: ; ed. Githa Heggde, G. Shainesh Editura: Palgrave Macmillan Locul publicării: Singapore Anul Ediției: 2018 ISBN: 9789811053221 Descriere: 226 p. Note: Index Limba: Engleză Subiect: Marketing digital - Viitorul marketingului Subiect: Reţele de socializare Subiect: Vânzări online Subiect: Social-media Cota topografică: II 120602 Cota topografică: 339/H43 Clasificare: 339.138:004.738.5 Clasificare: 658.8:004.738
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1014377
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 120602
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1014378
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/H43
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică