- Social Media Marketing : Theories & Applications
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Dahl, Stephan Responsabilitate: Stephan Dahl Editura: Sage Publications Locul publicării: [London] Anul Ediției: 2018 ISBN: 978-1-4739-8233-8 Ediţie: 2. Edition Descriere: 277 p. Note: Index. Limba: Engleză Subiect: Social-media - Marketing Subiect: Lumea virtuală - Strategii de marketing Subiect: Pagină Web - Aplicaţii Cota topografică: III 51490 Cota topografică: 658/D12 Clasificare: 658:004 Clasificare: 004
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1010903
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 51490
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1010904
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658/D12
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică