- Social Media Marketing for the Future : Strategies for 2020 & Beyond
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Ford, J. E. Responsabilitate: J. E. Ford Editura: [s.n.] Locul publicării: [S.l.] Anul Ediției: 2019 ISBN: 978-172-913-651-5 Descriere: 110 p. Limba: Engleză Subiect: Marketing digital - Viitorul marketingului Subiect: Reţele de socializare Subiect: Vânzări online Subiect: Social-media Cota topografică: III 51464 Cota topografică: 33/F79 Clasificare: 339.138:004.738.5 Clasificare: 658.8:004.738
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
1009026
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 51464
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
1009027
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
33/F79
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică