- Cum se creează un nume de brand : povestea din spatele brandurilor pe care le cumpărăm
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Rivkin, Steve Autor: Sutherland, Fraser Traducător: Tomescu, Liana Traducător: Lomnasan, Adriana Responsabilitate: Steve Rivkin şi Fraser Sutherland ; trad. de Liana Tomescu, Adriana Lomnasan Editura: Brandbuilders Locul publicării: Bucureşti Anul Ediției: 2008 ISBN: 978-973-88156-3-6 Descriere: 335 p. : il. Note: Index. Limba: Română Subiect: Mărci de fabrică Subiect: Vânzare Subiect: Desfacere Subiect: Marketing Cota topografică: III 47997 Cota topografică: 659/R59 Clasificare: 659.126(100) Clasificare: 658.8 Clasificare: 347.722
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
885975
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 47997
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
885976
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/R59
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică