- Psychological Foundations of Marketing : The Key to Consumer Behaviour
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Kimmel, Allan J. Responsabilitate: Allan J. Kimmel Editura: Routledge Locul publicării: London New York Anul Ediției: 2018 ISBN: 978-1-138-21915-1 Ediţie: 2nd ed. Descriere: XVIII, 465 p. : fig. Note: Bibliogr. p. 391-435 Note: Index Note: Glossary Limba: Engleză Subiect: Marketing - Aspecte psihologice Subiect: Psihologia vânzării Subiect: Cumpărătorii ca obiect al eforturilor de vânzare Subiect: Consumatori. Clienţi Subiect: Psihologia comportamentului Subiect: Cumpărături. Consum. Comportarea consumatorului Cota topografică: III 51259 Cota topografică: 658/K44 Clasificare: 339.138 Clasificare: 658.8.013 Clasificare: 658.89 Clasificare: 159.9.019.4 Clasificare: 64.033
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
993078
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 51259
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
993079
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
658/K44
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică