- Riscul și brandurile corporative : sinteze și studii de caz pentru studenți
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Treapăt, Laurențiu-Mihai Responsabilitate: Laurențiu-Mihai Treapăt Editura: Tritonic Locul publicării: București Anul Ediției: 2018 ISBN: 978-606-749-252-1 Descriere: 232 p. Limba: Română Serie: Smart Books Subiect: Management Subiect: Risc - Studii de caz Subiect: Branding Subiect: Marketing Subiect: Economie Cota topografică: II 119991 Cota topografică: 33/T83 Clasificare: 330.131.7(078.7) Clasificare: 65.012.4(078.7) Clasificare: 082.1 Smart Books Clasificare: 339.138(078.7) Clasificare: 659.126
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
991649
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 119991
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică