- A reklámozás hasznos
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Organizaţia care acordă titlul: Firma "Deloitte" Note: (Gazdasági hírek) Limba: Maghiară În: Bihari Napló. Nagyvárad [Oradea], 1990-. An. 27, Nr. 17 (26.01.2017). p. 4. Rubrică: (Gazdasági hírek) Subiect: Economie mondială - Statistică Subiect: GDP - Uniunea Europeană Subiect: Reclame - Creştere economică Nume geografic (subiect): Uniunea Europeană Sumar sau abstract: Reclamele sunt importante în inovaţii, ajută înfiinţarea noilor servicii şi locurilor de muncă, îmbunătăţesc creşterile economice. Declaraţiile erau comunicate, în urma unei statistici făcute în ţările europene, de către firma "Deloitte", firmă de consiliere economică. În anul 2015, în Uniunea Europeană, pentru segmentul de reclame, promovare, erau investiţii de 92 de milioane de euro. Faptul acesta a adus o creştere de 644 de miloane de euro, pentru creşterea GDP, în ţările UE. În urma economiei de piaţă a reclamelor, erau înfiinţate, 5,8 milioane, de locuri de muncă, în UE. Anunţurile făcute, prin canalele de televiziune, în anul 2016, erau cu 6 procente crescute, faţă de anul 2015. Veniturile după reclame on-line, au crescut cu 12 de procente, însenmând un venit de 64 de milioane de euro, în plus. Ziarele tipărite, posturile de radio şi responsabilii afişierelor publice, au avut un venit de 60 de milioane de euro. Clasificare: 338.121:339.5 Clasificare: 338.121:659.1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică