- Merchandising : teorie, metode şi instrumente pentru eficientizarea punctului de vânzare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Niţă, Valentin Autor: Codreanu Agheorghiesei, Daniela Responsabilitate: Valentin Niţă, Daniela Codreanu Agheorghiesei Editura: Tehnopress Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: [s.a.] ISBN: 978-973-702-545-6 Descriere: 230 p. : fig., tab. Note: Bibliogr. Limba: Română Serie: Management & Marketing Subiect: Analiza pieţii Subiect: Marketing Subiect: Analiza pieţei Cota topografică: III 47892 Cota topografică: 339/N79 Clasificare: 339.13 Clasificare: 082.1 Management & Marketing
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
881402
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 47892; 339/N79
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
881403
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
339/N79
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică