- Strategii pentru brandingul de succes : notorietatea şi longevitatea unei mărci
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pringle, Hamish Autor: Field, Peter Traducător: Teliban, Iulia Responsabilitate: Hamish Pringle, Peter Field ; trad. Iulia Teliban Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-973-46-1874-3 Descriere: 367 p. : fig., tab. Note: Bibliogr. Note: Index Limba: Română Serie: Collegium. Relaţii publice şi publicitate Subiect: Publicitate Subiect: Mărci comerciale Cota topografică: III 49023 Cota topografică: 659/P92 Clasificare: 659.118 Clasificare: 659.126 Clasificare: 082.1 Collegium. Relaţii publice şi publicitate
Unităţi
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | ||
924969
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
III 49023
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
||||
924970
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
||||
924971
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/P92
|
1.Normal
|
Împrumutat / Termen de restituire: 09/11/2022 23:59:59
|
0
|
|
- 3 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică