- Argumentarea publicitară : retorica elogiului şi a persuasiunii
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Adam, Jean-Michel Autor alternativ: Bonhomme, Marc Traducător: Avădanei, Mihai-Eugen Autorul introducerii etc.: Grădinaru, Camelia Responsabilitate: Jean-Michel Adam, Marc Bonhomme ; trad. de Mihai-Eugen Avădanei ; pref. de Camelia Grădinaru Editura: Institutul European Iași Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2005 ISBN: 973-611-325-6 Descriere: 328 p. Note: Bibliogr. Note: Index Limba: Română Serie: Universitaria. Comunicare Subiect: Publicitate Cota topografică: II 111666 Cota topografică: 659/A17 Clasificare: 659.1 Clasificare: 082.1 Universitaria. Comunicare
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
859615
|
Depozit general
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
II 111666
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
859616
|
Secţia Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
659/A17
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică