Biblioteca Județeană "Gheorghe Șincai" Bihor

Marketing

Subiect Tematic: Marketing
Lucrări: 299 lucrari in 305 publicatii in 5 limbi
Arta de a cumpăra : de ce ne place shopping-ul de: Underhill, Paco (Text tipărit)
Analiza datelor de marketing de: Spircu, Liliana; Calciu, Mihai ; Spircu, Tiberiu (Text tipărit)
Baze ale cunoaşterii în marketing : concepte şi tradiţii de cercetare : paradigme de: Anton, Vasile T.; Demetrescu, Mihai C. (Text tipărit)
Acordul general pentru tarife şi comerţ GATT, cadru multilateral pentru promovarea comerţului internaţional de: Aldea, Victor; Petrescu, Mircea; Ion, Aurel; Bivol, Gheorghe; Niţă, Ion (Text tipărit)
Analiza de sisteme în marketing de: Demetrescu, Mihai C. (Text tipărit)
Bazele marketingului : note de curs de: Botezat, Elena A. (Text tipărit)
Basic Marketing : a Global Managerial Approach de: Perreault, William D.; Mccarthy, E. Jerome (Text tipărit)
Subiecte
Psihologie Clienți Știinţele comunicării Publicitate Organizare Economie Organizaţii neguvernamentale Psihologie socială Psihologia personalităţii Conducerea economiei Finanţe. Bănci Lumea virtuală Economia turismului Turism Filosofie morală Mărci comerciale Arta de a vinde Bacalaureat Economie digitală Economie aplicată Profit Comerţ exterior Export Dinamica economică Economie politică Succes comercial 082.1 Collegium. Ştiinţe economice Tehnici de marketing Multi Level Marketing Igiena alimentaţiei Management antreprenorial Branding Cercetare sociologică Curs universitar Comerţ. Relaţii internaţionale Economie mondială Economie internaţională Biblioteconomie Ecologie generală Sociologia comunicării Practica vânzării Design Piață în general Bancă Etica în afaceri Management Dicţionar Economia de piaţă Produse petroliere Comportamentul consumatorului Economie financiară Învăţământ Industria petrolieră Standardizare Economie de piaţă Publicitate. Reclamă Psihologia vânzării Vânzări Reclamă Analiza pieţii Comunicare în afaceri Servicii culturale Relaţii de muncă în întreprindere. Personal Relaţii internaţionale Cultură şi civilizaţie Politică Silvicultură Antreprenoriat Mărci Economie regională Industria textilă Investiţii Vânzări. Desfacere. Întreprinderi mici Branduri Marketing digital Aplicaţii Boantă, Petra Conducere şi administrare în exploatare Vânzare Industria încălţămintei Muncă. Organizarea muncii Marketing cultural Vânzări. Desfacere. Marketing Comportament nutrițional Concurenţă Agricultura ca ramură a economiei Internetul în economie Internet Arta vânzării Programe de activități Manipulare Mărci de fabrică Managementul proiectelor Relaţii publice Administraţie locală Performanțe profesionale Universitatea din Oradea Politică economică Desfacere Industrie alimentară Vânzare directă Aprovizionare Forme de întreprinderi. Finanţare Ecologie socială Inteligenţă artificială Risc Psihologia comportamentului Ghid Divertisment Persuasiune Manual practic Consumatori. Clienţi Teoria artei Simon, Hermann Planificarea afacerilor Influenţarea subiectului Relaţii cu publicul Organizare comercială Programare Agricultură Târguri comerciale Piaţă Succes în afaceri Servicii Cultură Politica turismului Votul electorat Uniuni economice Comerţ internaţional Lexicon Transporturi aeriene Ghid juridic Transporturi Probleme generale ale comerțului Alimentaţie publică Sociologia culturii Industrie Concurenţă comercială Transfer de mesaje între reţele Universităţi Arta spectacolului Biblioteci Analiza pieţei Limba engleză Dezvoltare personală Reţele de socializare Practici şi metode de conducere Aspecte psihologice Dezvoltare profesională Controlul calităţii Dietetică Sinteze Forme de conducere Strategii de marketing Afaceri online Comerţ Psihologie individuală Oradea Relaţii economice internaţionale Buffett, Warren Legi Finanţe internaţionale Cumpărături. Consum. Comportarea consumatorului Conducere Securitate cibernetică Marketing Geografie universală Forme de organizare şi cooperare în activitatea economică Psihosociologie Managementul afacerilor Social-media Ştiinţe economice Educaţia şi instruirea unor categorii speciale de persoane Comerţ electronic Cumpărătorii ca obiect al eforturilor de vânzare Drept comercial internaţional Alegeri parlamentare Economie. Știinţă economică. Concepte economice de bază Arta succesului Afaceri Preţuri Mass-media Planificarea economiei Dezvoltarea personalităţii Povești Asigurări Cercetare Curier economic legislativ Pagină Web
Vă rugăm să schimbaţi parola