Branding
|
LDR | 00072nx j2200049 | |
---|---|---|
001 | 140001 | |
250 | $a Branding | |
901 | $a a $b a |
Lucrări:
1 lucrari in 8 publicatii in 1 limbi
8 records Page 1 of 1
- 1
Branding în secolul XXI : rolul eticii și al empatiei în dezvoltarea actuală a brandurilor
de:
Ciuciuc, Victor-Emanuel
(Text tipărit)
Branding, comunicare și strategie în România în an pandemic : vocea specialiștilor
de:
(Text tipărit)
Reziliența brandului de țară : un pariu de câștigat pentru România
de:
Sărăcin, Valentin-Cosmin
(Text tipărit)
Riscul și brandurile corporative : sinteze și studii de caz pentru studenți
de:
Treapăt, Laurențiu-Mihai
(Text tipărit)
Brand-urile în era Web 2.0 : conținutul generat de consumatori
de:
Săvulescu, Rodica
(Text tipărit)
Cum cresc brandurile : ceea ce specialiștii în marketing nu știu
de:
Sharp, Byron
(Text tipărit)
Frumoasele adormite : revitalizarea brandurilor românești cu vechime - în mediul online
de:
Lixandru, Mara-Georgia
(Text tipărit)
Cum să dai lovitura : află cum își construiesc marii antreprenori afacerile și influența și cum o poți face chiar tu
de:
Vaynerchuk, Gary
(Text tipărit)
Subiecte
Economie
Branding
Sociologia comunicării
Web 2.0
Management
Publicitate. Reclamă
Psihologia vânzării
Antreprenoriat
Economie regională
Marketing digital
Mărci de fabrică
Politică economică
Noțiune și forme ale publicității
Risc
Succes în afaceri
Publicitate. Informare. Relații cu publicul
Reţele de socializare
Marketing
Piaţa concurenţială
Sec. 21
Arta succesului